House of Entertainment start sector-exclusieve samenwerking met AdFrame voor optimalisatie socialemediakanalen artiesten en personalities

House of Entertainment breidt z'n diensten nog verder uit en start een voor de entertainmentsector exclusieve samenwerking met het jonge en ambitieuze socialemediabureau AdFrame (Roeselare). De artiesten en personalities die in portefeuille zitten bij het allround en full service entertainmentbedrijf of waarmee het samenwerkt, kunnen naar eigen wens gebruikmaken van de diensten van AdFrame voor de optimalisatie van hun socialemediakanalen. AdFrame, dat in september 2020 werd opgestart door jonge ondernemers Maxime Hinnekens (22) en Liam Seys (23), zal zich daarvoor vooral mee richten op creatieve contentplanning, operational support, branded content campagnes en algemene groeistrategieën voor deze kanalen.

Naast de eigen communicatie-, marketing-, boekings-, productie- en publishingafdeling, die de voorbije jaren op poten werden gezet, vormt deze samenwerking voor House of Entertainment een nieuwe stap om een zo volledige en professioneel mogelijke omkadering te kunnen bieden aan artiesten, personalities, bedrijven, merken en organisatoren. "Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij en zeker voor artiesten en personalities een onontbeerlijke tool geworden om zichzelf en hun activiteiten in de kijker te plaatsen en te promoten", zo zegt Pieter Ramboer, CEO van House of Entertainment. "We willen met House of Entertainment ook op dit gebied een optimale service en ondersteuning kunnen bieden en als we daarvoor, bovendien exclusief voor onze sector, gebruik kunnen en mogen maken van de gespecialiseerde kennis van AdFrame, graag!

Maxime en Liam hebben ondanks hun jonge leeftijd al een behoorlijke rugzak aan ervaring en konden ons met hun knowhow en enthousiasme overtuigen om met hen in zee te gaan. Wij hebben destijds ook dat duwtje in de rug nodig gehad om ons 'House' te kunnen opbouwen en nu geven wij graag deze
ambitieuze start-up, die in zeer moeilijke tijden werd opgericht, wat wind in de zeilen", zo besluit Pieter Ramboer.

AdFrame werd opgericht door de twee jonge ondernemers Maxime Hinnekens (22, Eernegem) en Liam Seys (23, Oostende) in september 2020 en is actief in software development (sociale media tools / SaaS) en talent management (met focus op sociale media). Voor het talent management-gedeelte bestaan de diensten uit contentplanning en groeistrategieën, rechten management, operational support en branded content campagnes.

Maxime en Liam zijn naast zakenpartners in de eerste plaats ook vrienden en kennen elkaar sinds 2017. Maxime heeft 3 jaar ervaring in Finance en Business Development en een jarenlange ervaring in Sales. Liam heeft zeven jaar ervaring binnen Youtube en lanceerde het eerste MCN in België. Hij is Youtube-Certified in Audience Growth, Content Ownership, Asset Monetization en Facebook Certified in Digital Marketing.

AdFrame onderscheidt zich van andere agencies door zich te baseren op het technische en is ontstaan door het combineren van Liam zijn ervaring en netwerk binnen de sector, en Maxime zijn financiële en sales ervaring. Op vlak van technische ondersteuning is AdFrame een primeur in België.

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie