26-06-2025

Do the Move! Kids4Kids lanceert opvallende sportieve campagne voor het goede doel met een flashmob en de steun van Stijn Coninx, Ann Wauters, Rani Rosius, Hans van Alphen e.v.a.

Do the Move! Dat is de naam en het thema van de nieuwe campagne die Kids4Kids woensdagnamiddag lanceerde op de Grote Markt van Hasselt. Met 50 dansers van Dance Studio IMPROVE werden de bezoekers getrakteerd op een flashmob die perfect past bij hun nieuwe, grootschalige campagne. Die daagt je uit om met de Do the Move!-hoofdband zelf de move te doen, het te filmen en te posten op Instagram. Als extra aanmoediging monteerde ambassadeur Stijn Coninx een opvallende campagnevideo waaraan zijn collega-ambassadeurs Hans van Alphen, Ann Wauters, Rani Rosius e.v.a. aan meewerkten. Kids4Kids zet al jaren liefdadigheidsacties op voor en met kinderen, waardoor hun kwetsbare leeftijdsgenoten ook de kans krijgen om te gaan sporten. De Do the Move!-hoofdband kan je aankopen via hun vernieuwde website en tijdens hun eigen succesvolle activiteiten zoals het Sportfestival (september) en de Kerstcorrida Hasselt. Meer info vind je op www.kids4kids.be.

WhatsAppImage2025-06-25at14.55.14-9900000000079e3c.jpeg

© Kids4Kids

Als organisatie zet Kids4Kids al jaren in op awareness: niet alle kinderen krijgen de kans om te sporten, omwille van financiële of andere redenen en sámen kunnen wij daar wat aan doen. De vzw zet tijdens tal van events jong en oud daarom aan om zelf in beweging te komen, letterlijk, voor het goede doel. “We willen echt een verschil maken voor kinderen die het moeilijk hebben. Via diverse projecten geven we daarom deze kinderen de kans om kennis te maken met verschillende sporten. De opbrengst van al onze events, inclusief onze nieuwe Do the Move!-campagne, gaat dan ook integraal naar hen. Iedereen die een steentje bijdraagt en ons zo helpt om nóg meer kinderen te steunen, zijn we alvast érg dankbaar!”, zegt de Hasseltse oprichter Philippe Geladé.

Do the Move!

Met een opvallende flashmob op de Hasseltse Grote Markt, uitgevoerd door ruim 50 dansers van Dance Studio IMPROVE, lanceerde Kids4Kids een opvallende sportieve campagne voor het goede doel. “Naast de verkoop van een hippe, flashy Do the Move!-hoofdband, waarvan de inkomsten integraal gaan naar het goede doel, wordt iedereen die hem draagt ook aangemoedigd om een filmpje van de Move te delen op Instagram. Dat kan individueel of in groep”, zegt Philippe Geladé.

Schermafbeelding2025-06-25om16.51.32-9900000000079e3c.png

Klik op de afbeelding om de campagnevideo te bekijken

Steun van Stijn Coninx

Als extra aanmoediging voor de Do the Move!-filmpjes lanceert Kids4Kids een knappe campagnevideo, gedraaid door Medialife en vakkundig in elkaar gemonteerd door regisseur Stijn Coninx (‘Daens’). “Dansen brengt vreugde in het leven en laat je lichaam spreken. Het is belangrijk om kwetsbare kinderen aan te moedigen om te bewegen en hen de kans te geven de vreugde en het plezier hiervan te ervaren.”

Naast Stijn Coninx werkten ook Ann Wauters, Hans van Alphen, Zita Paulussen, Rani Rosius, Els Callens en Silvana Spyros mee aan de indrukwekkende campagnevideo die je meteen doet zin krijgen om mee te doen aan deze actie. “Naast de steun van heel wat partners en onze ambassadeurs en ambassadrices, werken er aan onze acties en campagnes ook heel wat kinderen mee, die zich dus op een leuke manier inzetten voor kwetsbare leeftijdsgenootjes. Dat creëert bewustmaking en verbinding van kleins af”, zegt Philippe Geladé.

Meer informatie over de actie en de Do the Move!-hoofdbanden vind je op de vernieuwde website van www.kids4kids.be. De opbrengst van deze en alle andere acties gaat integraal naar de genoemde doelgroep, onder meer dankzij een samenwerking met Een Hart voor Limburg en S.O.S Kinderdorpen.

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie