Commercieel directeur Andres Lesire versterkt het Rigorgeous-team van beautyonderneemster Caroline Rigo

Met het aantrekken van de 45-jarige Andres Lesire, die in het verleden zijn sporen verdiende bij o.a. Belisol/Kwadro, Wilms), krijgt het snel groeiende Rigorgeous-team van beauytonderneemster Caroline Rigo er een commercieel directeur bij. “We zijn een jong bedrijf in volle uitbouw en ontwikkeling, dat op het vlak van marketing en sales nood had aan extra ervaring. Die vinden we bij Andres, die meteen enthousiast was om mee te stappen in ons groeiverhaal. Naast zijn 20 jaar ervaring is hij creatief en commercieel gedreven. Een atypische combinatie, maar ik merk dat hij nu al een meerwaarde is voor ons jonge team van 50 medewerkers. Andres wordt mijn rechterhand en stapt als nieuwe commerciële directeur ook mee in de directie”, zegt Caroline Rigo.

Jarenlang was Andres Lesire als marketing manager één van dé gezichten en smaakmakers in de bouwsector (Belisol/Kwadro, Wilms). Als commercieel directeur maakt hij nu de overstap naar de cosmetica, waar hij het Rigorgeous-team van Caroline Rigo versterkt. Met gezonde ambitie start hij aan dit nieuwe hoofdstuk, in een voor hem compleet nieuwe wereld: “Klopt, een atypische verhuis, maar eigenlijk ook weer niet. Ook bij cosmetica draait het naast de kwaliteitsvolle producten, rond de marketing en sales. De sterke, persoonlijke aanpak van Caroline en haar team slaat aan en biedt heel wat groeimogelijkheden. De aanhoudende groei continueren en verder uitbouwen is één van mijn uitdagingen. Het verder uitrollen van de Café Beauté beautystores is zeker een mogelijkheid, maar daarnaast zie ik nog veel kansen voor de verschillende merken en concepten binnen het Rigorgeous-geheel. Het enthousiasme van het team heeft bij mij de doorslag gegeven om er samen volledig voor te gaan. Caroline won dit jaar zowel de JCI award Jonge ondernemer van het jaar, was nationaal genomineerd en won ook de Livia Award. Voor mij is het een hele eer om haar rechterhand te worden.

Het Rigorgeous-concept van beautyonderneemster Caroline Rigo blijft groeien. Zo wordt de natuurlijke make-up van Cent Pur Cent ondertussen ook exclusief verdeeld via een netwerk van 800 Belgische apotheken. I.am.klean, het 2de make-up merk wordt exclusief verdeeld over 200 schoonheidssalons. Naast Café Beauté Hasselt en Knokke-Heist is het bedrijf ook aanwezig op de luchthaven van Zaventem. Met het De Ceuster Bonache Cycling Team zijn ze sinds kort ook actief in het vrouwenwielrennen. In het najaar wordt er nog een bijzondere samenwerking uitgerold.

Er staan tal van uitdagingen voor de deur. We zien uitbreidingsmogelijkheden richting Wallonië en onze buurlanden Nederland en Frankrijk. Het uitrollen van nieuwe concepten, strategische partnerships, het zijn allemaal zaken die nog op de planning staan en waar we naar uitkijken”, zegt de nieuwbakken, ambitieuze tandem Caroline Rigo-Andres Lesire enthousiast in koor.

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie