Nieuws

Lees hier ons laatste nieuws!
25 april 2019

Gezocht Medewerker Marcom

House of Entertainment zoekt een dynamische medewerker die voor de “in-house” producties binnen onze operations afdeling zal bijdragen tot een succesvol marketingbeleid.

Onze productie- en operations afdeling staat op jaarbasis in voor de organisatie van +/- 100 eigen events met capaciteit tussen de 1.500 tot 20.000 personen. Gaande van party’s en concerten/ concepten en corporate events. Als medewerker Marcom zal je deze events mee in de markt plaatsen richting de juiste doelgroep.

Beknopte taakomschrijving:

• Bijdragen aan de ontwikkeling van het algemene marketingbeleid van House of Entertainment producties
• Coördineren van pr- en marketingactiviteiten voor de House of Entertainment producties
• Schrijven, ontwikkelen en opvolgen van een marketingplan, rekening houdend met
alle aspecten
• Schrijven van teksten voor en verrichten van ‘redactiewerk’ op de meest
uiteenlopende digitale en schriftelijke uitingen
• Optimaliseren en opvolgen van de communicatie op social media
• Bedenken & coördineren field marketing acties
• Bedenken en realiseren van succesvolle campagnes en reclame-uitingen
• Onderhouden van contacten met mediabureau’s en mediapartners

Belangrijke Skills:

° Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlands, Frans, en Engelse taal. Kennis Duits is een pluspunt.
° Goede communicatieve vaardigheden
° Creatief
° Zelfvertrouwen, representatief, ondernemend
° Flexibel ingesteld

Wat hebben wij te bieden:

In een dynamische omgeving steeds nieuwe uitdagingen om de tanden in vast te zetten. Een team die ondersteunt en begeleidt in de eerste maanden om je nadien ook zelfstandig te laten groeien in projecten en het bedrijf. Marktconforme verloning en bijhorende voordelen. Full Time betrekking, 38u/week.

Voor meer informatie of om te solliciteren, neem contact op met Kris Bloemen:
kris.bloemen@houseofentertainment.be / +32 487 531 532

Leave a Reply