Nieuws

Lees hier ons laatste nieuws!
21 maart 2019

Gezocht Digital marketeer

Ben jij die energieke, creatieve, dynamische e-marketeer met een commerciële ingesteldheid en grafische skills? Hou je van muziek, concerten en evenementen? Dan ben jij de geknipte man of vrouw om het team van het allround entertainmentbedrijf House of Entertainment uit Aalst te versterken. 

Wat verwachten we van een digitale marketeer?


Als digitaal marketeer verwachten we een goede kennis van o.a. Google Adwords, Google Analytics, Social Media kanalen en minimaal 1-2 jaar ervaring in online marketing. Bij voorkeur sterk grafisch aangelegd.
Aan het begin van een project neem je deel aan sparringsessies met onze teams maar ook hun externe klanten om hun marketingdoelstellingen en KPI’s in kaart te brengen, om zo onze klanten en projecten op weg te zetten naar een digitaal succesverhaal.


Ook na de lancering van een project blijf je ondersteunen. Wij verwachten hiervoor een sterke analytische geest, die de verschillende aspecten van het project volgt en stuurt. Meten is weten! Je eerste instinct is om goed in kaart te brengen waar de bezoekers vandaan komen, hoe ze zich gedragen, …. Verder verdiep je je in de SEO, SEA, social media, e-mailing en conversieoptimalisatie om de resultaten te verbeteren.

Jouw vaardigheden?


° Je houdt van afwisseling en je springt vlot van het ene in het andere project zonder het overzicht te verliezen.
° Je volgt trends in online marketing, webdesign, e-commerce, … en bent gepassioneerd door nieuwe digitale technologieën.
° Je hebt een eerste ervaring in online marketing achter de rug (SEO, Google Adwords, Google Analytics, Facebook, Instagram, Pinterest, …)
° Je gaat pro-actief aan de slag, zoekt graag mee naar verbeterpunten voor websites, content, social media kanalen …
° Je voelt je thuis in analytics dashboards om uit te pluizen waar we kunnen groeien en/of bijsturen.
° Je bent verantwoordelijk voor de content op onze digitale kanalen alsook de opvolging hiervan.
° Je analyseert en optimaliseert het verkeer naar de website door de digitale marketing technieken toe te passen (content marketing, SEO, SEA, social media marketing, e-mailmarketing, …).
° Je staat in voor de rapportage van de digitale kanalen en mogelijke verbeteringen.
° Je creëert en beheert de online aanwezigheid van onze klanten op hun media kanalen in functie van de strategie.
° Je bent commercieel ingesteld
° Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Frans en Duits is pluspunt!
° Je neemt graag deel aan onze activiteiten
° Je neemt actief deel aan meetings en je bent niet bang om in discussie te gaan
° Je werkt efficient, gestructureerd en doelbewust
° Je hebt een analytisch, strategisch en kritisch denkvermogen
° Je bent stressbestendig, zeer communicatief en klantvriendelijk ingesteld

Wij staan klaar om jou te ontvangen voor een persoonlijk gesprek. Hou je van een (nieuwe) uitdaging in een leuk team? Reageer dan met jouw CV en redenen waarom jij ons team wil versterken per mail naar pieter.ramboer@houseofentertainment.be.

|

Leave a Reply