Communicatiecentrum

Elk event, elke artiest, elk merk en elke samenwerking staat of valt met (pers)communicatie en het marketingplaatje er rond. Slim naar buiten komen is dus de boodschap. In ons communicatiecentrum vindt u alleen maar ervaren professionals die al ontelbare keren het verschil hebben gemaakt tussen staan of vallen. In het voordeel van staan. Deze afdeling van House of Entertainment heeft pionierswerk verricht op het vlak van merkcommunicatie via entertainment voor bedrijven.

Hoe we dat doen? Door altijd weer die ene unieke invalshoek te zoeken en origineel uit de hoek te komen. Door te stunten. Door out of the box te denken en uit te pakken met verrassende acties. We vertrekken daarbij uiteraard van de doelgroep die bereikt moet worden. Een verhaal kan op veel manieren verteld worden. Niets is dus zo belangrijk als weten aan wíe je ’t vertelt. Promotie voeren is een stiel apart. Eentje die onze mensen als geen ander in de vingers hebben.

Waartoe we zoal in staat zijn, ziet u in enkele voorbeeldcases onderaan.