Mylène

Informatie

Omschrijving

Mylène wou in de zomer graag aanwezig zijn aan de Belgische kust en in het binnenland om mensen kennis te laten maken met hun en ze aan te moedigen om zich in te schrijven voor een homeparty. Het was ook belangrijk dat de Mylène producten genoeg aandacht kenden. Mylène koos voor een partnerschap met ‘Feest Op De Dijk’ en ‘Feest Op Het Plein’, een reeks gratis shows (17) zowel in het binnenland als aan de kust.

Totaal bereik: +/- 40.000 bezoekers.

Activatie: 

  • Mylène was aanwezig voor en tijdens het evenement met een sales team en een mobiele studio.
  • Bezoekers van het evenement kregen de mogelijkheid om zich gratis te laten maquilleren in de mobiele studio.
  • Kids kregen gratis zonnecrème staaltjes mee.
  • Tijdens ‘Feest op de Dijk’ kon men een survival kit aankopen tegen zonnebrand voor maar €1.
  • Gedurende de show konden bezoekers, door middel van een wedstrijd op het podium, producten van Mylène winnen.

Brand:

  • Mylène is volledig opgenomen in de communicatie rond ‘Feest op de Dijk’ en ‘Feest op het plein’
  • Ter plaatse visibiliteit met banners, vlaggen en Mylène – branded visuals.
  • Integratie in de show.